Чи вказуваті ціну в рекламі?


Це питання - одне з моїх улюблених. Мені його ставлять під час майстер-класів або вебінарів дуже і дуже часто. Не завжди є можливість приділити йому потрібний час, тому я хочу скористатись нагодою та присвятити йому цю публікацію.

Вирішуючи, чи вказувати ціну в рекламі, я, в першу чергу, думаю про географічний регіон, на який розрахована реклама, і його культурні особливості. Якщо це західна країна, скажімо, США, то дуже ймовірно, що вказати ціну - хороша ідея. Особливо, якщо вона прибавлива та конкурентна, а товар добре відомий публіці.

Якщо ж ми збираємось запускати рекламну кампанію у країнах Сходу, то, в деяких випадках, вказувати ціну може бути не тільки не бажано, але ще й непристойно: так історично склалося, що на Сході спочатку домовляються про товар, а потім вже про його ціну. Це дає можливість покупцю придбати потрібну річ. Не дешевшу, а потрібнішу. А що стосується ціни, то двоє поважних людей завжди зможуть знайти компроміс, чи не так? ;) "Гроші - не головне, головне - повага", - пояснював колись мені бізнесмен, мешканець Сходу.

Мої спостередження підказують, що Україна успадкувала як західні, так і східні риси традицій ціноутворення :) Тому для товарів та послуг, які рекламуються для українців, ми вказуємо ціну, якщо вона є нижче середньоринкової. У випадку з рекламою товарів ручної роботи, товарів ексклюзивних та унікальних, ціну ми зазвичай не вказуємо. Крім того, відсутність ціни у рекламному оголошенні часто спонукає користувачів вступити з рекламодавцем в діалог. Для хорошого продавця це є нагодою особистого спілкування та шансом на цінне замовлення ;)

Особливістю українських покупців є розпосвюджена недовіра до низьких цін ("Хіба може щось хороше дешево кошувати?"), тому низькі ціни здатні навіть відлякувати потенційних покупців. Мені доводилось бачити, як після підняття ціни на товари ручної роботи молодого бренду, попит на них почав поступово зростати.

І ще важливий момент, який потрібно враховувати: "Реклама про знижку цін на продукцію, про розпродаж повинна містити відомості про місце, дату початку і закінчення знижки цін на продукцію, розпродаж, а також про співвідношення розміру знижки до попередньої ціни реалізації товару" - це є вимога Закону України «Про рекламу» (ст.8, ч.5).
Отже, ціну можна вказувати в рекламі одразу, а можна казати тільки готовим до купівлі користувачам на вушко - в своїй роботі це ми вирішуємо для кожної рекламної кампанії індивідуально. І нас тішать результати :)

Бажаю Вам вдалої реклами ;)

Щиро Ваша,
Наталя Місюк,
співзасновниця агенціїінтернет-маркетингу iMAGO
13 березня / 2019
Made on
Tilda