Оптимізація роботи в соціальних мережах

Існує багато корисних сучасних інструментів для полегшення роботи в мережах, зокрема:

Addvocate, HootSuite, Buffer - це порівняно не дуже дорогі спеціальні сервіси, програми, за допомогою яких Ви можете оптимізовувати роботу у соціальних мережах. Одні з основних переваг – це відкладення в часі поширення публікацій, зручність керування та аналізування архіву постів.
Кілька слів додамо про особливості сервісів. За користування повними версіями необхідно оплачувати, проте може бути і незначна вартість за міс. - 5$ (Addvocate) до 250$ з найбільш широкими функціональними можливостями (Buffer).

Завдяки Addvocate працівники встановлюють не складний плагін і щоденно бачать публікації вашої компанії, що спонукає до активнішого їх поширення у соціальних мережах співробітників. Це важливо! ;)
Власне, у HootSuite ви можете спостерігати усі активності, реакції на контент. Тому зручно і працівникам вчасно реагувати на коментарі та запити, за які вони відповідальні.
Buffer пропонує
також безкоштовну версію, в якій можливе налаштування публікацій у 3-х мережах (цього може бути і достатньо), або ж платний варіант з можливістю охоплювати 8 соціальних мереж та функціями відстеження статистики.

Бажаємо вам багато позитивних реакцій на інформацію, якою ви ділитеся з клієнтами та партнерами ????!

14 лютого / 2019
Made on
Tilda