Пошукова реклама Google

Клієнти вже шукають в Google ваші товари або послуги! Будьте в топі пошукової видачі - дозвольте новим клієнтам знайти вас!
Як добре не знали б ви своїх клієнтів, їхні бажання змінюються дуже швидко, і у великій мірі тому, що вони бачать дуже-дуже багато реклами з дуже-дуже різних каналів комунікації.

(читати далі)
Google Ads допомагає Вашому бізнесу бути активнішими в інтернеті - привабливішими для діючих клієнтів та більш впізнаваними серед потенційних клієнтів – і все задля зростання продажів.


Ви можете обрати оптимальні типи реклами Google Ads для свого бізнесу з-поміж різних реклам: текстові пошукові та графічні медійні оголошення, відеорекламу на YouTube, мобільні оголошення в додатках.


Переваг використання інструментів Google Ads дуже багато, і ось основні з них:

1) оголошення відображаються поруч із результатами пошуку Google - і споживачі бачать ваші оголошення в Google саме тоді, коли шукають такі продукти чи послуги.

2) - оголошення можна показувати клієнтам у певних країнах, регіонах, містах або навіть у заданому радіусі від вашого офісу чи магазину.

3) - ви оплачуєте лише за кліки, а не за покази, тобто лише тоді, коли користувач натискає оголошення та переходить на сайт або телефонує вам.

4) - ви самі призначаєте бюджет, а витрати залежать від поставлених рекламних цілей. Для хороших результатів часто достаньо невеликої суми коштів, проте із вдало продуманою рекламною кампанією.

5) - кожна ваша реклама має різні цілі, що допомагає вибрати пріоритети - зосередитися на правильних параметрах, щоб мати ефективну рекламу (наприклад, ви можете застосувати такі цілі: Трафік веб-сайту, Продажі та ін.)

6) - ви можете дізнаватися, який обсяг трафіку або продажів на сайті надходить від ваших оголошень за допомогою Google Analytics – це потужний інструмент, який відстежує цю інформацію.

7) - ви маєте змогу аналізувати основні категорії даних про конверсії, які допоможуть вам визначати успішність кожної із своїх кампаній.

8) - ви будете знати, який прибуток отримуєте від реклами в Google Ads, оцінюючи рентабельність своїх інвестицій (ROI) з врахуванням витрат та доходів.

9) застосування Google Adwords Remarketing - один з найбільш ефективних методів рекламного просування, оскільки відомо, що клієнти зазвичай кілька разів заходять на сайт перш, ніж придбати продукцію. Ремаркетинг - взаємодія з відвідувачами, які вже хоча б один раз заходили на сайт, тобто це збільшення шансів реакції споживачів та здійснення покупок. Ремаркетинг просуває бренд, збільшує конверсію сайту, підвищує рентабельність грошових вкладень.


Як виглядає процес?
1
Крок 1
Детально вивчаємо ваш товар або послуги. Аналізуємо ринок та вивчаємо конкурентів
2
Крок 2
Розробляємо рекламну концепцію, розраховуємо необіхідний бюджет та погоджуємо з вами
3
Крок 3
Розробляємо та погоджуємо з вами рекламні оголошення: текстові, банерні або у відео-форматі
4
Крок 4
Запускаємо рекламу. Щодня
наглядаємо за ефективністю реклами та оптимізовуємо її
5
Крок 5
Ви починаєте отримувати дзвінки та нові замовлення від клієнтів
6
Крок 6
Ми надсилаємо вам звіт :)
Скільки це коштує?
Зверніть увагу, що тут ми вказуємо тільки ціни за наші послуги з налаштування та оптимізації реклами. Рекламний бюджет оплачується окремо в попередньо узгодженному розмірі.
Пошукова реклама
Ціна за 1 кампанію
2500 грн.
Замовити
Банерна реклама
Ціна за 1 кампанію
2500 грн.
Замовити
Щомісячна підтримка
Ціна за 1 кампанію
1500 грн.
Замовити
Замовити БЕЗКОШТОВНИЙ прогноз
Заповніть цю форму - і ми надішлемо Вам протягом 2-ох робоичх днів прогноз реклами Google Ads індивідуально порахований для Вашого бізнесу:

Прогзон буде включати в себе:

  • очікувану кількість показів
  • очікувану кількість кліків
  • приблизну вартість 1 кліка
Наші контакти
+38 067 680 18 19
smm@imago.lviv.ua
Made on
Tilda